很安心

中翻英(暴風雨 雷聲 簡繁體字)

我不喜歡暴風雨

因為這個天氣令人感到厭煩.為什麼你喜歡暴風雨?你喜歡打雷的聲音嗎?我很喜歡

雷聲聽起來很安心!

不過我有同學會害怕打雷的聲音

我覺得很好笑..他是男生..簡體字比畫比較少

繁體字比較複雜.(不過我愛繁體字

它很美)(不要用翻譯網站或軟體=口=..謝謝啦)
我不喜歡暴風雨

因為這個天氣令人感到厭煩. I don't like rainstorm because this weather makes me weary.厭煩的=weary為什麼你喜歡暴風雨?Why do you prefer rainstorm?偏好=prefer你喜歡打雷的聲音嗎?我很喜歡

雷聲聽起來很安心!

Do you like the thunder? I awfully like it

it cound contenting.雷聲=thunder使人安心的=contenting不過我有同學會害怕打雷的聲音

我覺得很好笑..他是男生..However

one of my classmates is afraid of the sound. I feel funny hance he is a boy. 簡體字筆劃比較少

繁體字比較複雜.(不過我愛繁體字

它很美) There are less strokes in Simplified Chinese while the Mandarin is more complicated. (But I like the Traditional Chinese more because of its beautiful forms.)筆劃=stroke 參考資料 自己
我不喜歡暴風雨

因為這個天氣令人感到厭煩. I don't like rainstorm

because this kind of weather makes me feel so annoyed.為什麼你喜歡暴風雨?Why would you like rainstorm?你喜歡打雷的聲音嗎?我很喜歡

雷聲聽起來很安心!

Do you like the sound of thunder? I really like it

i feel comfortable from listening to thunders.不過我有同學會害怕打雷的聲音

我覺得很好笑..他是男生.. But one of my classmate scares of thunder

I think that's funny

he is a boy though...簡體字比畫比較少

繁體字比較複雜.(不過我愛繁體字

它很美) Simplified chinese has less characters

traditional chinese is more complicate. (But i like traditional chinese better

they are beautiful)
character 是國字

不是筆劃...第二位 sutiph 用的stroke才對
你喜歡打雷的聲音嗎?我很喜歡

雷聲聽起來很安心!

Do you like the thunder? I awfully like it

it

arrow
arrow

    adfhdfgrrwe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()